fredag 25. februar 2011

Sydilla fortsetter.. :)

Her er resultatet etter noen dager med sying i stjålne øyeblikk; et sett med tunika og posebukse i matchende deilige farger :)

Hovedstoffet i tunikaen er fra Tilda-serien og kan kjøpes hos Panduro. Nydelig dus lillafarge (grå) med lyse prikker i lekker kvalitet:)

Behagelig og god posebukse i mørk lilla cordfløyel kjøpt fra Stoff og Stil. Har applikert et hjerte på hvert kne i samme stoff som tunikaen.

Blei veldig fornøyd med settet, og kommer absolutt til å sy flere av disse i framtida :) Mønsteret jeg har brukt er fra Minikrea og er i størrelse 1/2 år.

Lille tulla ville heldigvis ha det på seg, og det passer henne helt perfekt :))
Ønsker alle en riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. tar du imot bestilling? kunne gjerne bestilt et i str et år. Og har du noe fint til gutter?

    SvarSlett
  2. Hei vennen, takk for komplimentet! Veldig hyggelig at du vil bestille klær, men jeg tror ikke jeg er helt der enda.. Vil gjerne øve og bli god før jeg tar steget videre. Jeg kan heller si ifra hvis jeg syr noe som kan være av interesse for deg så kan du se. Håper du koser deg på tur :)

    SvarSlett