søndag 19. juni 2011

Leeenge siden sist!

En litt lang og ufrivillig bloggpause fra min side, mye takket være Get sin udugelighet! MEN nå håper jeg at problemet skal være løst og at vi beholder nettet framover. Det har skjedd litt av hvert siden sist innlegg, så her kommer det litt salig blanding fra meg;) Vi hadde kjempekoselig besøk av Anne-Marthe, Jon Anders og lille Martine forrige helg. Gjensynsgleden var stor blant de søte små, som dere kanskje ser på bildene under:) Vi hadde et fantastisk vær, og var blant annet på en lang trilletur i Kragerø by. Vi hadde en liten stopp i byen og fikk endelig spist årets første softis:) Glemte selvfølgelig kamera..
*

*
 Tirsdag 7. juni blei vi tante og onkel til en liten gutt som skal hete Aksel. I den forbindelse lagde jeg dette kortet til den nye verdensborgeren. Syns stempelet fra Magnolia er så herlig, og kan brukes til både gutt og jente:)
*
 *
Så en liten oppdatering på lekestueprosjektet. Har fått malt ferdig utsiden nå i helga, blei veldig fornøyd med fargen:) Skal komme tilbake med bilder seinere. Forrige helg fikk jeg malt hele innsiden med heftgrunn, som dere ser et lite utsnitt av under. Var helt nydelig å se trefargen vike for en lysere farge:) Har malt første strøk på veggene og, men venter med å vise det til jeg er ferdig med andre strøk og. Er veldig fornøyd med fargen så langt, så jeg er veldig optimistisk for resultatet:)
*
 *
Til slutt må jeg bare vise en blomstrende skjønnhet fra Kortmyr. Disse kommer hvert eneste år og er bare så nydelige å se på. Tror de heter Iris..
*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar