lørdag 12. mars 2011

Loppisfunn :)

Her er en liten skatt jeg fikk med meg fra en loppemarked i fjor sommer, en kjempesøt piketitter :) Dessverre er det ikke alle som kan oppføre seg på slike tilstelninger, så jeg havnet rett og slett i et basketak med en eldre kvinne om denne :O Jeg ble rimelig sjokkert da hun kom løpende opp på siden mav meg og forsøkte å røske den ut av hendene mine. Snakk om frekkhet! Heldigvis stod jeg på mitt, jeg var jo tross alt først og hadde den i hendene mine, ikke tal om at jeg skulle pingle ut da. Ho blei ikke akkurat blid på meg, og gikk og skula på meg resten av tida jeg var der. Men men...  Herligheten blei min for bare 15 kr :) Gleder meg allerede til nye loppisturer til sommeren :)
***
Jeg fikk med meg litt annet fra samme loppemarked som jeg skal blogge om seinere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar