onsdag 20. mars 2013

Lampene i "Hver gang vi møtes"

Se hva jeg har kjøpt!
Helt siden "Hver gang vi møtes" begynte sin sendetid på tv har jeg siklet etter disse lampene. Jeg har funnet dem flere steder nå, men enten er de utsolgt eller er ventet ankomst i juli/august med en litt stiv pris. Til min overraskelse fant jeg dem tilfeldigvis på auksjon på Netthandelen og heiv med på budrunden. Jammen vant jeg og fikk ikke mindre enn 3 stk til under prisen av 1. Godt fornøyd med det kan du si :)

 Jeg har tenkt til å spare de til vi flytter inn i huset, men jeg vet ikke helt hvor de skal få plass ennå. Kanskje over spisebordet på kjøkkenet?


 
Her er det et bilde fra Facebooksiden til "Hver gang vi møtes" med alle de lekre lampene hengende i bakgrunnen.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar