mandag 24. januar 2011

Line gjør ting hun ikke kan:)

Jeg har plutselig fått sånn lyst til å kunne sy, så nå har jeg bestemt meg for å prøve å bli god til det:) Jeg har en Husqvarna Viking symaskin, men den har tidligere bare blitt brukt på diverse kort jeg har laget. For øyeblikket kan jeg ikke finne bruksanvisningen (grumpf), det er nemlig fortsatt litt kaos i heimen etter pipebrannen vi hadde før jul.. Men man kommer langt med litt stahet så jeg bestemte meg for å bruke "prøve og feile-metoden", og jeg fant jammen i meg ut av det! :) Har handlet inn litt forskjellige stoffer og har mange uferdige prosjekter i hodet. Jeg har startet så smått med et veldig enkelt dynetrekk til datteren min, sydd av et søtt Tilda stoff. Dette var mest for å bli litt bedre kjent med maskinen før jeg satte igang med større prosjekter. Det skulle vært strøket etter vaske for å få bort skrukkene, men det har jeg ikke rukket enda. Har pyntet med tre ulike blonder fra hobbyrommet og syns det blei riktig så søtt til slutt.

Jeg er stadig på jakt etter gode råd og inspirasjon så jeg er veldig takknemlig om noen vil dele sin erfaring med meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar