mandag 21. februar 2011

Kort til ei jente med futt :)

Igår var vi i bursdagselskap for å feire tantebarnet mitt Emilie, som blei hele 10 år gammel. Skal si tida flyr! Emilie vil gjerne ha hjemmelaget kort, så da satte meg ned og lagde dette før vi skulle avgårde. Emilie er ei herlig jente, både utadvent og sjenert på samme tid, og med masse egne meninger :) Da jeg skulle finne et motiv til kortet, visste jeg med en gang at denne jenta fra Gojuss girls ville passe perfekt.  Elsker den attituden!

Har brukt ei krone fra Tim Holtz som jeg har malt med crackle paint.

Nydelig blomst fra Papirloftet som jeg har pyntet med stickles

Her er innsiden av kortet, gjort veldig enkelt og reint

Veldig stilig stempel fra Stempelglede

Baksiden med mitt personlige stempel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar