onsdag 2. februar 2011

Tilda Angel

Da har jeg sydd min aller første Tildadukke:) Jeg kjøpte materialpakken på tilbud fra Panduro for lenge siden, men den har ligget urørt siden. Nå som sydilla har gjort inntog i heimen var det på tide å gjøre et forsøk :) Har gjort litt og litt over de siste dagene, er ikke lett å få gjort så mye av gangen med ei jente på 6 mnd som får tenner.. Men men, nå er den i allefall ferdig, og det frister til gjentakelse :) Den har m a n g e skjønnhetsfeil, men jeg har i allefall lært hva jeg ikke skal gjøre neste gang ;) Ansiktet har jeg tegnet med en LePlume tusj og de røde rosene i kinna er Cats Eye Chalk.

Hun har en yndig kjole sydd i et stoff fra Tilda-serien, kantet med blonde. Det skulle vært blonde rundt armene og, men de kuttet jeg ut, syns det var fint med bare rynkingen.

Et lite detaljbilde fra kjolefronten. Nydelig kors på fløyelsbåndet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar