onsdag 5. mars 2014

.:Staffelikort:.

På søndag skulle vi feire Emilie som ble 13 år i slutten av februar, og i den forbindelse lagde jeg dette kortet. Har fått sansen for stemplene fra Saturated Canary, og syns de passer godt til ungdomskort/konfirmasjonskort. Jeg valgte å lage et staffelikort, eller easelcard som det også kalles. Det er tekst på begge tag'ene, men de glemte jeg å ta bilde av før kortet blei avlevert.





Det meste av det jeg bruker når jeg lager kort er kjøpt hos Hjerteboden, der har de et godt utvalg og rask levering. Butikken drives av mannen til Camilla, og hennes fantastiske kort kan du se her
 Så der har dere altså en anbefaling fra meg:)

1 kommentar:

  1. Herlig kort! :D

    Jeg kjøpte den blanke Dymoteipen på Hobbyhimmelen. Tror det var en trepakning med lyserosa og lyseblå også. Det er den blanke som er blitt mest brukt. ;)

    SvarSlett