lørdag 16. mars 2013

Nytt kjøkkensystem fra Ikea!

Ja, jeg har jo nevnt noen ganger her i bloggen at jeg ønsker meg et Ikea-kjøkken i huset, nærmere bestemt Lidingö i offwhite. Kjøkkenet er ferdigtegnet og vi hadde så vidt snakket om å benytte oss av kampanjen de har ute nå. Det var før vi fant ut hvorfor de kjører kjøkkenkampanje på FAKTUM-serien.. Ikea lanserer nemlig et helt nytt kjøkkensystem den 15. april som heter METOD, og dermed skal de gamle ryddes bort. Dette har betydd litt hodebry for denne damen, skal jeg holde fast på det jeg allerde har tegnet eller satse på at jeg liker ett av de nye designene?

Dette sier Ikea selv om det nye kjøkkensystemet:

IKEAs visjon er å skape en bedre hverdag for oss alle. Denne visjonen har inspirert oss i
utviklingen av vårt nye kjøkkensystem. Målet var å skape et komplett kjøkkensystem som skulle
være fullstendig tilpassningsbart og tilby mennesker muligheten til å skape helt unike, funksjonelle og personlige kjøkken.
 

Det nye kjøkkensystemet METOD består av ulike moduler med nye mål, som gjør det enda mer funksjonelt. Det innebærer at både høyden og bredden på skapene øker symmetrisk med 20 cm gjennom hele systemet (20, 40, 60, 80 og 100 cm). Dermed er det enkelt å bygge unike løsninger i alle slags former og fasonger slik at kjøkkenets kriker og kroker kan utnyttes i støre grad enn før.


Totalt vil IKEA tilby over 20 forskjellige kjøkkenfronter og 30 ulike sorter av knotter og håndtak. Det finnes det over 1400 artikler i METOD-systemet.


Jeg er veldig spent på å se hele sortimentet av fronter og knotter om en liten måned, men foreløpig er det denne som er min favoritt. Den ligner litt på Lidingö og heter BODBYN

                                       





                                         



For mer informasjon og bilder klikk HER



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar