fredag 20. mai 2011

Jordbær og fargekart

NAM!
Jeg bare elsker jordbær! :)) Dette er en av tingene jeg gleder meg til hvert eneste år, og når den søte lukten av jordbær treffer nesa i butikken, gjør hjertet et ekstra hopp av glede:) Deilige, røde fristelser som både smaker og lukter søtt. Og så lenge kurven kan fåes til under 20 kr er det et enkelt valg:) De er riktignok ikke norske, men med sukker på gjør det ingenting. Så her er dagens frokost for meg, og den skal virkelig nytes!
*



Her er hva jeg leser på for øyeblikket:) Vi skal begynne på prosjektet med å pusse opp lekestua til Linnea, og derfor må jeg velge farger..både innvendig og utvendig
*


Her er de jeg lurer på, de er fra Sens sitt fargekart og er alle grålige farger. Jeg hadde tenkt å male med oljemaling, men ble fortalt at det var like greit å male med disse. Malingen skal kjøpes imorra så jeg må ta et valg idag... ikke enkelt.. Lekestua kan du se her
*
Tåkedis

Morgendis

Skumring

Chi

Tanken er å ha Chi på listene, Tåkedis på veggene og enten Skumring eller Morgendis på gulv og tak. Noen som har noen erfaring med disse fargene? Tar gjerne imot tips:)

Idag håper jeg å få med meg et loppemarked her i byen. Er ikke like lett å ha med seg Linnea, men vi gjør et forsøk. Håper kanskje jeg kan finne noen småhyller o.l som kan males og brukes i lekestua.

Ønsker alle en strålende fredag og en god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar