søndag 13. mars 2011

"Blødt børnetøj" av Lonnie Beckmann og Lis Lak Risager

Denne boken har jeg fått fingrene i :))
***
***
Jeg opplevde stadig å se denne boken som kilde til mønster hos ulike bloggere. Dette gjorde meg selvsagt veldig nysgjerrig og fristet meg til å få tak i nettopp denne boken. Men når jeg googler på denne for å finne en leverandør i Norge forstår jeg at det tilsynelatende er en nærmest umulig oppgave.. Forlaget som trykker boken har visstnok bestemt seg for at de ikke vil trykke den opp i flere opplag, hvilket igjen har fått mange til å engasjere seg i saken. Det finnes til og med en egen Facebook-gruppe som kjemper for at Klematis skal trykke den opp igjen, eller at et annet forlag kan trykke den opp istedenfor. Ønsker du å engasjere deg i saken finner du gruppa her. Så hvor skal jeg få tak i den da? Er det en tapt sak og jeg må fortsette å misunne de som har den??
Jeg var ved å gi opp hele greia da jeg kom på at jeg kanskje kunne finne boka på Trendsales.dk, et shoppingmekka i Danmark som jeg er medlem av. Noe ala Finn, bare myyye bedre og sikrere. Også er jo Danmark nr 1 på design spør du meg:) Jeg søkte etter den og tror du ikke jeg snubla over et helt nytt eksemplar da! Måtte i en liten budkrig, men med is i magen gikk deg veien:))
Nå er du min og bare min :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar