fredag 11. mars 2011

Gammel dør som sengegavl

Mannen min og jeg har en sånn svane madrasseng, og jeg hadde igrunn fryktelig lyst på en sengegavl for å "løfte" den litt. Jeg titta rundt i ulike møbelblader og butikker, men fant ingen jeg likte godt nok, og dessuten var alt så fryktelig dyrt! Etter å ha rota litt rundt på låven der mannen min kommer fra, fant jeg ei gammel dør studd vekk i en krok. En tanke kom til liv og jeg bestemte meg for at denne skulle få bli vår nye hodegavl:)

***
Her har jeg såvidt begynt å skrape på det som viste seg å være ikke mindre enn 4 lag med gammel maling..
***
Et nusselig lite håndtak på døra :) Dette har jeg plukket løs og tatt vare på.
***
Her er døra på plass bak senga:)
***
Jeg har en plan om å få heva døra litt lenger opp når vi skal ha den med oss i vårt nye hjem, slik at den synes litt mer. Dessuten har jeg et ordtak jeg vil få laga som wallstickers og sette på :) 
***
Hengslene er fremdeles på :)
***
Litt slitte kanter er bare sjarmerende :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar