torsdag 10. mars 2011

Skuvsenga til prinsessa vår :)

Her kommer noen bilder av skuvsenga som Linnea har sovet i siden ho kom til verden. Jeg har en enorm svakhet for slike senger, og denne formelig stod og ropte på meg der på loppemarkedet! Selvfølgelig måtte den få lov til å bli med meg hjem da :) Den var ganske sliten i malinga og veldig gul, så den trengte et lite ansiktsløft. Her står den helt ribba for bunn og klar til første strøk med heftgrunn.

***
Her er senga ferdig i bruk, malt med Sens maling i fargen Bomull. Over senga er en sengehimmel kjøpt på Ikea, både flott funksjon og fin å se på :)



***
Detaljbilde av sengeenden. Her har jeg tygd lenge på om jeg skulle ha satt en wallstickers, men får ikke bestemt meg for hva det skal stå. Lurte på om det bare skulle vært et monogram av bokstaven R kanskje..


***

Her sover snuppa så søtt og godt :)

***
En god og myk venn bor også her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar