fredag 25. mars 2011

Pakke fra Nostalgias Uthus :)

Idag fikk jeg en etterlengtet pakke i posten! Av en eller annen grunn fikk jeg aldri noen hentelapp, så pakka lå og venta på meg forgjeves stakkars... Heldigvis fikk jeg med hjelp av Synnøve fra Nostalgias Uthus  sporingsnummeret som bekreftet at den var kommet fram så jeg kunne få henta den idag:) Inni pakka venta to skatter som jeg har gledet meg til å få i hus. Den første er et gammelt saltkar i porselen fra Egersund, herlig nostalgisk! Jeg kan huske at min mormor hadde et slikt saltkar på kjøkkenet, så dette bringer fram mange gode minner :)
*

*
Den andre skatten er en søt liten boks til kakao. Vet ikke hvilket merke den er, men det er bare så søt! Passer perfekt inn på et nostalgisk kjøkken:)
*
Snille, søte Synnøve som står bak Nostalgias Uthus, sendte med denne såpen og et håndskrevet kort som takket for handelen. Så utrolig koselig gjort! Tusen takk for handelen :))
*
Anbefaler deg å ta en tur innom og titte, mange fine skatter og god service! For å komme direkte trykk HER

Ønsker alle en flott helg!

2 kommentarer:

  1. Så fine ting!
    Likte spesilt den Kakao boksen. :)
    Ha en fin helg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Kjempefine ting - den pakka hadde jeg ventet veldig på også! Ha en super helg!! Og takk for link ; )
    Klem Cecilie

    SvarSlett