torsdag 17. mars 2011

NIB utfordring: Vis meg dine bokstaver

Her er mine bokstaver!
Jeg har ikke så mange rundt om i huset,  MEN disse to bokstavene har jeg hatt en god stund. De er hverken fargerike eller spesielt kreative, men jeg er veldig glad i dem:)
*

Bokstavenes mening er igrunn ganske enkel; L står for Line og F for Frode - altså meg og min mann©
 
*

Bokstavene står sammen med et bilde av oss, som ble tatt da vi hadde vært sammen et halvt år. De minner meg alltid om det å være nyforelska, og den spenningen man har i starten av et forhold. Nå har Frode og jeg vært sammen i over 4 og gift i litt over 2 år, og fremdeles kan jeg kjenne på sommerfuglene i magen :)
*
 
Alle de andre bidragene finner du HER
Takk for titten og velkommen igjen :)

6 kommentarer:

  1. Jeg har også slike bokstaver, de er så fine! Jeg bruker å pynte med de litt sånn overalt, alt etter som det passer seg. Koselig med bokstaver som signaliserer fornavnet på dere, og så ved siden av et bilde av dere...søtt! Ha en fin dag! Siren :)

    SvarSlett
  2. Syns bokstavene dine var tøffe, jeg!!

    SvarSlett
  3. tøffe, har hele alfabetet i lignende :)

    SvarSlett
  4. Stilig!
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
    La meg til som følger jeg.
    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg synes de var superfine jeg :)
    Koselig blogg du har :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Fant deg gjennom NIBs utfordring.
    Likte disse bokstavene veldig godt jeg - enkelt, men vakkert - og likte også veldig godt at de var plassert ved siden av bildet av dere på hylla, det passet så fint :)
    God søndag! Klem fra Bekka

    SvarSlett