lørdag 26. mars 2011

Finn.no: Gis bort

Jeg har igrunn aldri tenkt på at det kan være noe å finne under kategorien "Gis bort" på Finn.no. Vet egentlig ikke hvorfor, tanken har bare aldri streifa meg. Nå har jeg tatt meg en titt og tenkte jeg skulle dele det med dere. Jeg skulle gjerne hivd meg rundt og hentet både det ene og andre, men jeg har igrunn ikke plass til noe særlig mer før vi flytter inn i vårt fremtidige hjem.. Kanskje du finner noe av interesse?
*
Har funnet to stk klesruller som gis bort, annonsene kan du finne HER og HER

*
Jeg liker å se potensiale i ting, og med noen malingstrøk kan disse seksjonene bli både flotte og fulle av lagringsplass:)  Disse kan du finne henholdsvis HER og HER


*
Dette er jo et veldig flott møbel, og de som selger disse skal gjerne ha fra 1000 kr og oppover. Dette kan du få helt gratis, men du må ha muskler og være villig til å bære den ned noen etasjer... Annonsen er HER

*
Til slutt kommer en herlig 50-talls seng som måler 150x200 cm. Kan bli riktig så lekker malt i hvitt eller kanskje lys blå? Annonsen er HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar